TDT

obraz

Targi Sadownictwa i Warzywnictwa w Warszawie

TDT

Składaki ze swoją misją transplantacyjną wśród sadowników i ogrodników polskich ...

Targi Sadownictwa i Warzywnictwa w Warszawskim Centrum EXPO XXI, przy ul. Prądzyńskiego 12/14 ,  5 i 6 stycznia 2011r.

Jedna z największych imprez tego typu w Polsce, w której zaznaczyliśmy swoją obecność zaczęła się przypadkowo w biurze LEAF MEDIA w Sandomierzu.  To właśnie pracownicy wyżej wymienionej firmy od 7-lat projektują i drukują materiały promocyjne dla naszych kampanii.

Marek Kawalec, Dyrektor Firmy, na początku grudnia 2010r. zaproponował mi  …”Janku zadzwoń do dr Macieja Sroczyńskiego, Dyrektora d/s marketingu AGROSIMEXU organizatora w/w Targów”. Zaczęła się korespondencja i Państwo Wiesława i Leszek Barańscy oddali nam bezpłatnie stoisko 11C, w Hali nr 3 umieszczając napis STOWARZYSZENIE TRANSPLANTACJI SERCA Koło ZABRZE.

Mogliśmy naklejać plakaty z naszymi małymi drugimi serduszkami, a targowy radiowęzeł co pół godziny informował wszystkich o naszej wspaniałej akcji.

...”TAK DLA TRANSPLANTACJI „ ...

4stycznia  zameldowałem się na TSW, gdzie wstępnie ustawiliśmy stoisko, a następnie o godzinie 23,00, z Dworca Głównego PKP odebrałem materiały z rollbanerem SCCS, które nadała Alicja z Krzysztofem(od 10 grudnia zrezygnowałem z używania naszego busa, a transport materiałów, darów załatwiam swoim „japończykiem” z przyczepką). Pierwszy dzień nie ukrywam był dla nas ciężkiradziliśmy sobie w trójkę z Antonim(PSSPT od Krysi Murdzek ) i Sławkiem, na chwilkę wpadła Ania ,ale ze względu na złożoną sytuację rodzinną nie mogła więcej nam pomóc.

Stoisko mieliśmy bardzo bogate, a to za sprawą Pawła  naszego przyjaciela z PGNIG, który wraz z swoim pracownikiem zainstalował nam nagłośnienie,  projektor przez który cały czas prezentowaliśmy nasze osiągnięcia w 2010r,  szczególnie wspaniały koncert na krakowskim rynku 13 czerwca RAZEM MIMO WSZYSTKO.

Gospodarze wyjątkowo dbali  o nas pytali się cały czas, pytali czy nam czegoś nie brakuje, w czym mogą nam pomóc?   Wyśmienite jedzonko, od kanapek , półmisków pełnych różnorodnych wędlin , mieszanki grillowanych mięs, poprzez słodycze, napoje, skończywszy na bezpłatnym parkowaniu(przyczepkę garażowałem tu 3 dni).

Setki rozdanych oświadczeń woli, ulotek, przyklejonych serduszek. Drugi dzień był dla nas już spacerkiem za sprawą Alicji i Tomka z Łodzi. Czuliśmy ciepło i opiekę nie tylko gospodarzy ale wystawców (około 200stoisk)i odwiedzających ogrodników. Autokary z całej Polski, znajomi z Łaszczowa,  Sandomierza, Nowego Sącza, Grójca, Sobień Jeziory itd.

Przyjeżdżający,  zwiedzający i wystawcy sympatyzowali i wspierali naszą wyjątkowa misję TAK DLA TRANSPLANTACJI, a szczególnie dla naszego programu WSZYSTKIE DZIECI SĄ NASZE.

Dziękuję za serce i pomoc :

-Wiesławie i Leszkowi Barańskim( właściciele  AGROSINEXU),

-Dyrektorowi  Markowi Kawalcowi  (LEAF MEDIA SANDOMIERZ) ,

-Dyrektorom: Markowi Łuczkowi i Grzegorzowi Pastuszce (SYNGENTA) oraz wszystkim, koleżankom i kolegom z którymi pracowałem 17 lat,

-Dyrektorowi  Adamowi Paradowskiemu (Smart Fresh),

-Dyrektorowi Stanisławowi Zabarskiemu (Międzynarodowe Targi Ogrodnicze Gołuchów k/Kalisza),

-Wojtkowi Wojcieszek i całemu zespołowi YARA POLAND (jak zawsze scyzoryki i setki porcji jabłecznika),

-szczególne podziękowanie kieruję do Piotra Grela, Naczelnego Redaktora „ NOWOCZESNEGO SADU” za objecie patronatem naszego programu dla dzieci i pomoc w organizacji koncert piosenki turystycznej w zabrzańskim ogrodzie botanicznym,

-Wszystkim którzy odwiedzili nasze stoisko za deklaracje pomocy, serce i wrażliwość na ból i cierpienie dzieci.

Nad wizerunkiem „składaków” pracowali, jak zawsze Alicja, Ania, Antoni, Tomek, Sławek i ja, Janek Statuch.

Troszkę mało, ale daliśmy radę szkoda, że w Warszawie jest tak mało składaków tym bardziej ,że już 5-grudnia informowałem Henia, Członka ZG STS.

TAK DLA TRANSPLANTACJI było widoczne dla 6000 zwiedzających  ten wspaniały i nowoczesny obiekt targowy w Warszawie.

- Jan Statuch

W dniach 5-6 stycznia br. dzięki zaproszeniu Pana Jana Statucha, uczestniczyłem z ramienia Polskiego Stowarzyszenia Sportu po Transplantacji (PSST), w obsłudze stoiska  Stowarzyszenia
Transplantacji Serca  Koło "Zabrze" na Targach Sadownictwa i Warzywnictwa w Warszawie.

Jestem członkiem PSST od 3 lat, przeszczep nerki miałem w 2004 roku, aktualny stan zdrowia pozwala mi brać udział w zawodach sportowych w tenisie stołowym w kraju i zagranicą.

Oczywiste jest więc, że idea propagowania transplantacji  jest mi bliska.

Stoisko było bardzo dobrze przygotowane i mimo, że nie było wprost związane z tematyką

Targów cieszyło się dużym zainteresowaniem. Oczywiście nad całością czuwał Pan Jan

wspomagany przez członków Koła  "Zabrze". Nie ukrywam, że imponował mi zmysł organizacyjny Pana Jana, jak i wspaniały kontakt ze zwiedzającymi stoiska.

Serdecznie dziękuję Panu Janowi i całemu zespołowi za miłą współpracę, przy  tak

pożytecznym propagowaniu transplantacji narządów.

Pozdrawiam wszystkich członków Koła "Zabrze"